Vår kvalitetspolicy
Vi ska bygga våra kundrelationer på våra värderingar: kunskap, service, kvalité och precision. Vår ambition är att våra produkter och leveranser, såväl som vår kundservice, alltid ska överträffa våra kunders förväntningar. Kvalitet skall prioriteras inom företagets alla verksamhetsområden genom att i alla led sätta mål och arbeta med ständiga förbättringar.
Vi ska:
- hålla oss väl informerade om den tekniska utvecklingen och alltid ligga steget före i att nyttja ny teknik i våra lösningar och produkter
- fortlöpande utvärdera leverantörer vad gäller kvalitet, miljö, leveranssäkerhet och pris
- söka hög precision i allt vi gör och leverera rätt produkt, med rätt kvalitet, vid rätt tidpunkt
- ha som uttalad ambition att vara den mest engagerade och kunniga samarbetspartnern inom shuntgrupper vad gäller system- och produktval, samt underlag till programhandlingar
- alltid ge snabb support vid hastigt uppkomna leveransbehov, tekniska problem eller reklamationer
- tillsammans med våra medarbetare sätta ambitiösa kvalitetsmål, vilka vi löpande följer upp i syfte att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet
- låta hela vår verksamhet präglas av samarbete och utveckla ett personligt engagemang och ansvarstagande hos våra medarbetare genom information, kompetensutveckling och aktiv medverkan i kvalitetsarbetet
- genom interna revisioner följa upp att kvalitetsledningssystemet som beskrivs i vår Verksamhetshandbok följs.
Läs också vår Uppförandekod